کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید آیفون ۸ در خاک سرزمین های اشغالی

برخی منابع خبری از تولید سخت افزارهای مورد استفاده در آیفون 8 که نسل بعدی این گوشی محسوب می شود توسط شرکت های فناوری صهیونیستی خبر داده اند.

به گزارش سافت گذر و به نقل از موبنا؛ آیفون ۸ سال آینده روانه بازار می شود، اما تلاش برای تولید آن از هم اکنون آغاز شده و گفته می شود شرکتی در هرتزلیا وظیفه تولید برخی سخت افزارهای مورد استفاده در این گوشی را بر عهده خواهد گرفت.

آیفون در چند سال اخیر در فاصله میان عرضه دو مدل گوشی آیفون مدل های میانه ای را با پسوند اس عرضه می کرد. به عنوان نمونه بعد از عرضه آیفون ۶ این شرکت آیفون ۶ اس را عرضه کرده بود. اما ظاهرا قرار نیست بعد از عرضه آیفون ۷ مدل ۷ اس به بازار بیاید و این شرکت قصد دارد یه یکباره آیفون ۸ را در دسترس علاقمندان قرار دهد.

اپل هنوز در مورد این خبر اظهارنظری نداشته است. در اوایل سال ۲۰۱۵ تیم کوک مدیر عامل اپل سفری غیرمنتظره به سرزمین‌های اشغالی داشت تا به طور رسمی دفتر جدید این شرکت را در هرتزلیا را افتتاح کند. این دفتر بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه اپل در خارج از آمریکا محسوب می شود. فعالیت های عملیاتی اپل در خاک سرزمین‌های اشغالی از سال ۲۰۱۲ آغاز شده است.

تیم کوک در زمان سفر تصریح کرد: ما اسراییل را به شدت تحسین می کنیم. این کشور نه تنها متحدی مهم برای آمریکاست، بلکه محلی برای انجام فعالیت های کاری و تجاری نیز هست.

اگر اخبار منتشر شده در این زمینه صحت داشته باشد، اپل در کنار شرکت هایی مانند گوگل، مایکروسافت، سیسکو، کوآلکوم و گوگل به یک موسسه مهم فناوری مبدل می شود که هسته اصلی فعالیت های توسعه ای و تحقیقاتی خود را در سرزمین های اشغالی انجام می دهد.

اینتل بخش مهمی از طراحی و ساخت تراشه های رایانه ای خود را در دفترش در حیفا انجام می دهد و دهها شرکت فناوری آمریکایی دفاتری در اسراییل دارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33926 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: موبنا تاریخ خبر: 1395/07/11 تعداد مشاهده: 2499
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر